Obserwatorzy bloga

wtorek, 24 maja 2016

Współpraca z V.Laboratories :)

Wczoraj kurier dostarczył mi przesyłkę od firmy V.Laboratories, z którą ostatnio nawiązałam współpracę. W paczce znajdowało się 5 produktów :

- żel myjący do ciała z olejkiem z drzewa herbacianego o działaniu antybakteryjnym,
- wzmacniający żel pod prysznic z Olejem Macadamia,
- nawilżający żel pod prysznic z Olejem Arganowym,
- wygładzający żel pod prysznic z Olejem Abisyńskim,
- regenerujący żel pod prysznic z Olejem Marula.



13 komentarzy:

  1. Czekam w takim razie na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna przesyłka,miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa seria ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam opinie o tych produktach i wynika z nich, że są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam się z tymi żelami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznałam 4 z nich, są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ekstra, będziesz miała zapas an długo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, to czekam, który najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)