Obserwatorzy bloga

piątek, 27 maja 2016

Zielony Jęczmień - Prosper Labs :)

Ponad miesiąc temu w ramach współpracy z firmą Prosper Labs rozpoczęłam testowanie preparatu Zielony Jęczmień. Dzisiaj opowiem Wam o rezultatach regularnego stosowania tego suplementu ;)


Od Producenta : 

Zielony Jęczmień to preparat przeznaczony dla osób, które pragną oczyścić swój organizm.

  • Zielony jęczmień działa oczyszczająco na organizm.
  • Pozytywnie wpływa na drogi żółciowe.
  • Pomaga zachować zdrowie wątroby.
  • Przejawia działanie antyoksydacyjne.

Moja Opinia :

W jednym opakowaniu, które wystarcza na dokładnie miesiąc kuracji znajduje się 120 kapsułek. W kapsułce znajduje się 220 mg czystego ekstraktu z zielonego jęczmienia. Ma on postać zielonego proszku. Kapsułki mają odpowiednią wielkość i kształt - ich połykanie nie sprawiło mi żadnego problemu. Młody zielony jęczmień ma bardzo wiele składników odżywczych, witamin oraz właściwości. Kiedyś przeczytałam, że produkt ten może wspomagać odchudzanie, jednak ja nie zauważyłam takiego działania. Już w połowie kuracji mogłam zanotować kilka zmian. Zaczęłam mieć więcej energii, a zmęczenie stało się przeze mnie mniej odczuwalne. Moja cera stała się bardziej oczyszczona. Wszelkie przebarwienia stały się mniej widoczne, a wypryski skórne rzadziej się pojawiały. W skład zielonego jęczmienia wchodzi także błonnik, który uregulował moje procesy trawienne i sprawił, że rzadziej odczuwałam głód, a mój apetyt się zmniejszył. Podsumowując, myślę, że ten produkt naprawdę działał oczyszczająco na mój organizm i spowodował u mnie same dobre zmiany. Zdecydowanie uważam go za godnego polecenia :)

4 komentarze:

  1. wow, super, że tak dobrze działa na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jest dosyć głośno o tym suplemencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem dobre działanie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dzisiaj testuję pumeksy Pumice - więc można wpaść do mnie :) aa i załapałam się do Kampanii Allerco ze Streetcom :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)