Obserwatorzy bloga

środa, 22 czerwca 2016

Ciastka Irenki - recenzja :)

 Przyszedł czas na zbiorczą recenzję produktów, czyli ciastek otrzymanych w ramach współpracy z firmą Irenki. Przypominam, że do przetestowania otrzymałam :

- Irenkersy,
- ciastka owsiane z żurawiną,
- ciastka słonecznikowe,
- ciastka jaglane z daktylami.

Irenkersy
Bez konserwantów, barwników, emulgatorów, regulatorów, mąki, cukru, jajek i spulchniaczy
Kruche paluszki, przyjemnie ostre i ziołowe
Waga – 120 g, Cukier - brak, Termin - 5 miesięcy
Składniki: płatki owsiane (79,7%), olej rzepakowy rafinowany, tymianek suszony, sól



Ciastka jaglane z daktylami
Bez konserwantów, barwników, emulgatorów, regulatorów, mąki i spulchniaczy
Waga – 175 g, Cukier < 15%, Termin - 6 miesięcy
Składniki: płatki jaglane (62,1%), dodatek (10,9%), cukier, jaja, olej rzepakowy rafinowany, cukier wanilinowy, sól



 Ciastka owsiane z żurawiną
Bez konserwantów, barwników emulgatorów, regulatorów, mąki i spulchniaczy
Waga – 175 g, Cukier < 15%, Termin - 6 miesięcy
Składniki: płatki owsiane (>60%), dodatek (7,6-13%),
olej rzepakowy rafinowany, cukier, jaja, cukier
wanilinowy, sól



 Ciastka owsiane ze słonecznikiem



Moja Opinia : 

Z chęcią rozpoczęłam testowanie ciastek Irenki. Wszystkie ciastka mają bardzo domowy wygląd, ale także smak. Cechuje je również ładny aromat. Ich ogromną zaletą jest to, że nie mają one między innymi konserwantów, barwników, mąki i spulchniaczy. Ciastka opakowane są w torebki, przewiązane sznureczkiem, co możecie zobaczyć na zdjęciach. Dodatkowo, przy każdym opakowaniu znajduje się kartonik z informacjami. Ciężko jest mi wybrać ulubiony rodzaj ciastek, ponieważ wszystkie bardzo mi smakowały. Jednak ciastka jaglane z daktylami oraz owsiane z żurawiną polubiłam najbardziej i to właśnie te ciastka zniknęły najszybciej. Ciastka owsiane ze słonecznikiem mają charakterystyczny smak, z którym nigdy wcześniej się nie spotkałam. Nie ukrywam, że również są bardzo dobre. Irenkersy chyba najbardziej wyróżniają się ze wszystkich testowanych przeze mnie produktów. W ich składzie znajduje się tylko płatki owsiane, olej rzepakowy, tymianek suszony oraz sól. Mają one bardzo ziołowy smak. To także była nowość dla mnie - nigdy nie próbowałam czegoś takiego. Podsumowując, kosztowanie ciastek Irenki było dla mnie samą przyjemnością :)

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)