Obserwatorzy bloga

czwartek, 23 czerwca 2016

Energy Drink Komodo Zielone Jabłko :)

 Ponad tydzień temu, w ramach współpracy z firmą Komodo rozpoczęłam testowanie napojów energy drink Komodo Zielone Jabłko. Do przetestowania otrzymałam całą zgrzewkę, czyli 24 sztuki napoju :)


Od Producenta :

KOMODO Energy Drink to napój energetyzujący, zalecany przy intensywnym wysiłku fizycznym i psychicznym. Proponowany jest osobom prowadzącym aktywny tryb życia, sportowcom i kierowcom. Błyskawicznie poprawia koncentrację i wytrzymałość, a dzięki wysokiej zawartości witamin przyspiesza proces usuwania z organizmu toksyn.


Moja Opinia :

Napój znajduje się w typowym dla energetyków opakowaniu. Jest to puszka o pojemności 250ml z zawleczką. W sklepie możemy znaleźć różne wersje smakowe napoju. Ja otrzymałam energy drink o smaku zielonego jabłka. Na powyższym zdjęciu możecie zauważyć, że napój oczywiście jest gazowany, a jego kolor przypomina sok jabłkowy. Po otworzeniu puszki czuć intensywny aromat jabłek. Co pozytywnie mnie zaskoczyło, to obecność witamin : niacyny, kwasu pantotenowego, witaminy B6 oraz witaminy B12 w składzie. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy piję tego rodzaju napoje. Nigdy nie uważałam ich za niezbędne w moim życiu, jednak z ciekawością podeszłam do testowania. W smaku oczywiście dominują jabłka, co odpowiadało mi i sprawiło, że doceniłam walory smakowe tych energetyków. Co do działania, to faktycznie po wypiciu całej puszki napoju otrzymałam duży zastrzyk energii. Akurat musiałam wykonać pewną dość ciężką dla mnie pracę i po spożyciu energetyka byłam bardziej zmotywowana i miałam więcej sił. Ten efekt nie trwał jednak długo, co mnie nie zaskoczyło, ponieważ tak właśnie działają napoje energetyczne. Później nastąpił spadek sił i poziom mojej energii zmalał. Myślę jednak, że od czasu do czasu można pozwolić sobie na wypicie takiego napoju :)

8 komentarzy:

  1. super, że mają witaminy, ja właśnie biorę te z grupy b. czasami brakuje mi energii w pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za takimi napojami nie przepadam, ale fajnie, że mają witaminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu dobrze jest się takiego napić, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam. Chetnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wciąż czekam na jabłkowego Komod w mojej okolicy ;)

    http://puszkomania.riversedge.pl/pl/nowosci/puszki-energetyczne/86-energia-z-komodo

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno od czasu do czasu fajnie jest zaopatrzyć się w taki " wspomagacz" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)