Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Gryczanki i batoniki bakaliowe Raw and Happy :)

 Przyszedł czas na recenzję kolejnych produktów otrzymanych w ramach współpracy z firmą Raw and Happy. Są to gryczanki miodowe i czekoladowe oraz trzy batoniki : orzechowy, pomarańczowy i żurawinowy :)



Od Producenta :

Gryczanki
Przekąska oparta o super zdrową kaszę gryczaną której w Gryczankach nadaliśmy nowy zaskakujący wymiar.

Batony bakaliowe
Naturalny wymiar słodyczy
stworzone zgodnie z zasadami RAW food, bez dodatku cukru,
zawierają wyłącznie składniki BIO




Moja Opinia : 

Testowanie słodyczy od Raw and Happy było dla mnie wielką przyjemnością. Bardzo dużą zaletą tych produktów jest to, że ich skład jest naturalny. Batoniki znajdują się w małych, kolorowych opakowaniach. Konsystencją i składem przypominają kulki Rawnello, które ostatnio recenzowałam. Chyba nie muszę wspominać o tym, że wszystkie trzy wersje batoników bardzo mi smakowały. Nie potrafię wybrać, który z nich był najlepszy. Gryczanki otrzymałam w wersji miodowej oraz czekoladowej. Znajdują się one w małych paczuszkach o pojemności 40g. Ich głównym składnikiem jest polska kasza gryczana. Gryczanki czekoladowe pachną bardzo kakaowo, bo to właśnie surowe kakao znajduje się w ich składzie, natomiast gryczanki miodowe pachną oczywiście miodem. Z taką przekąską nigdy wcześniej się nie spotkałam. Z ciekawością podeszłam do testowania gryczanek i bardzo pozytywnie zaskoczył mnie ich smak. Zarówno batoniki jak i gryczanki idealnie nadają się na zdrową przekąskę w ciągu dnia :)


5 komentarzy:

  1. ooo ciekawe, nigdy nie jadłam takich batonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam smaku, ale mam wrażenie, że też bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)