Obserwatorzy bloga

wtorek, 14 czerwca 2016

Hair and Nails - Prosper Labs :)

Za kilka dni minie miesiąc stosowania preparatu Hair and Nails, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Prosper Labs, więc już teraz postanowiłam podzielić się z Wami swoimi wrażeniami :)


Od Producenta :

Hair and Nails to preparat dla osób, które chcą zadbać o stan swojej skóry.
  • Pokrzywa korzystnie oddziałuje na skórę.
  • Witamina C poprawia produkcję kolagenu, wpływając na prawidłowe funkcjonowanie skóry.
  • Skrzyp polny wspomaga wzrost włosów i paznokci.
  • Biotyna i cynk pomagają zachować zdrowie włosów.
  • Miedź pomaga utrzymać odpowiedni koloryt włosów i skóry.

Moja Opinia :

W jednym opakowaniu, którym jest plastikowa butelka z nakrętką znajduje się 60 kapsułek. Kuracja trwa 30 dni i należy przyjmować po dwie kapsułki dziennie. Regularnie stosowałam się do tego zalecenia. Kapsułki Hair and Nails wyglądają tak samo jak kapsułki Zielonego Jęczmienia, który również jakiś czas temu testowałam. Połykanie ich również nie sprawiło mi żadnego problemu. Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć listę składników aktywnych zawartych w preparacie. Jest ich naprawdę dużo. Muszę przyznać, że stan moich włosów nie był najlepszy - wiele im do tego brakowało. Były bardzo łamliwe, zniszczone i od pewnego czasu przestały rosnąć. Głównie z tego powodu zdecydowałam się na przetestowanie preparatu. Moje paznokcie dość często rozdwajały i łamały się, jednak nie mogłam narzekać na to, że powoli rosną, ponieważ nie miałam z tym problemu. Myślę, że moja skóra była w dobrej kondycji. Po zapoznaniu Was ze stanem moich włosów, paznokci oraz skóry przed kuracją mogę opowiedzieć Wam o efektach. W kwestii włosów zauważyłam jedną zmianę. Mianowicie, zaczęły mniej wypadać, co kiedyś również było moim problemem. Poza tym nie zauważyłam żadnych zmian. Stan moich paznokci nieco się poprawił. Przestały się rozdwajać i nie były tak bardzo podatne na złamania. W kwestii skóry ciężko jest mi cokolwiek zauważyć, ponieważ jak już napisałam, nie narzekałam na jej kondycję. Myślę, że w przypadku stosowania takich preparatów nie ma co liczyć na spektakularne efekty, jednak nawet takie drobne zmiany są istotne :)

6 komentarzy:

  1. Ja nie lubię spożywać tabletek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie właśnie przydałoby się coś na wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że zauważyłaś pozytywne efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, czy i u mnie by wpłynęły na wypadanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, czy i u mnie by wpłynęły na wypadanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z rozdwajającymi się paznokciami. Z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)