Obserwatorzy bloga

piątek, 24 czerwca 2016

Rawnello - Raw and Happy :)

 Tym razem przygotowałam dla Was recenzję Rawnello - słodyczy, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Raw and Happy :)


Od Producenta :

Odkryj naturalny wymiar słodyczy!
Zrobiliśmy dla Was te słodycze, bo.....sami lubimy jeść słodycze. Szukaliśmy sposobu, aby nasza dieta była smaczna, przyjemna i równocześnie zdrowa. Wiadomo, że orzechy, owoce i nasiona są skarbnicą cennych minerałów, enzymów i witamin. Dlatego tylko z nich robimy nasze produkty. Jakość i witalność naszych smakołyków gwarantuje również specjalny proces produkcji, zgodny z zasadami RAW FOOD, w temperaturze poniżej 460C. Smacznego!


Moja Opinia :

Otrzymałam do przetestowania dwie wersje smakowe : Łatwy orzech do zgryzienia oraz Migdały pod palmą. W skład pierwszej wersji wchodzą tylko nerkowce oraz daktyle suszone. Natomiast druga wersja składa się z daktyli, rodzynek, migdałów i obtoczone są w wiórkach kokosowych. Szczerze przyznam, że pokochałam te słodycze. Są bezglutenowe oraz w 100% naturalne. Nie zostały dodatkowo wzbogacone o cukier. Przede wszystkim smakują wspaniale. Są naturalnie słodkie, lekko orzechowe. Idealnie nadają się na przekąskę. Dodają energii na długi czas. Nie potrafię dokonać wyboru w kwestii tego, który rodzaj Rawnello jest lepszy, ponieważ ich smaki są zbliżone. Słodycze, które otrzymałam oraz ich smak zainspirowały mnie do stworzenia swoich własnych kuleczek i w ten sposób mogę cieszyć się nimi codziennie, dopóki się nie skończą :) Bardzo cieszę się z możliwości wypróbowania Rawnello i Was także do tego zachęcam :)


9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)