Obserwatorzy bloga

piątek, 27 stycznia 2017

Powrót :)

Witam was ponownie, po dłuższej przerwie :)
W ostatnim czasie wiele się u mnie działo. Niestety nie miałam już tyle czasu, aby pisać regularnie posty, odwiedzać i komentować Wasze blogi. Postanowiłam zawiesić bloga. Jednak teraz, kiedy wszystko się trochę uspokoiło doszłam do wniosku, że jestem w stanie powrócić do blogosfery :) Nie obiecuję, że posty będą pojawiać się codziennie - tak z pewnością nie będzie, jednak postaram się powoli odrobić wszelkie zaległości. I tak o to powracam do Was :) Szykuję się nowa współpraca, więc na dniach możecie wyczekiwać kolejnego posta z zapowiedzią recenzji :)

16 komentarzy:

  1. fajnie że jesteś, obserwuję mam nadzieje że częściej uda Ci sie znaleźć czas na blogowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wróciłam niedawno do blogowania po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie i fajnie że jesteś. ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie i fajnie że jesteś. ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czasem bywa różnie, sama nie zawsze go mam :). Mam nadzieję, że u Ciebie będzie już tylko lepiej z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy :D ja dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego powrotu do blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, cieka jestem z czym wrócisz :) Witamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam zatem na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są powroty małe, powroty wielkie ale najważniejsze, by na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)