Obserwatorzy bloga

czwartek, 16 lutego 2017

Biustonosz EWA - ANA Świat Kobiet

 Tym razem zapraszam Was na recenzję produktu, który otrzymałam w ramach współpracy z internetowym sklepem z bielizną ANA - Świat Kobiet. Jest to biustonosz EWA typu bardotka :)



Od Producenta : 

Klasyczna bardotka typu push-up o pięknym, beżowym kolorze. Od wewnętrznej strony biustonosz ma wszyty silikon, dzięki któremu można nosić go bez ramiączek. Gładkie miseczki sprawiają, że model ten idealnie pasuje pod każdy rodzaj kreacji.



Moja Opinia : 

Biustonosz dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych : beżowej i czarnej. Ja wybrałam kolor czarny. Jak wspomniał producent, jest to klasyczna bardotka z lekkim push-upem. Z przodu, w celu dekoracyjnym znajduje się mała, czarna wstążeczka.  Skład biustonosza : 60% - poliamid, 20% - poliester, 13% - bawełna oraz 7% - elastan. Należy go prać ręcznie w temperaturze 40 stopni. Biustonosz ma z tyłu standardowe, regulowane zapięcie, a ramiączka są stosunkowo wąskie i odpinane. Miseczki są gładkie, pokryte śliskim, lekko połyskującym materiałem i ładnie wyglądają pod obcisłymi strojami, gdyż się nie odznaczają. Generalnie, biustonosz jest bardzo wygodny w noszeniu. Nic nigdzie nie uwiera i można czuć się w nim komfortowo. Bardzo spodobał mi się fakt wszytego od wewnętrznej strony silikonu. Dzięki niemu, możemy w każdej chwili odpiąć ramiączka, a biustonosz nie będzie się zsuwał, przemieszczał. Ponadto taka bardotka idealnie sprawdzi się pod bluzki, sukienki z wyciętymi plecami. Można go nisko zsunąć, a dzięki silikonowi utrzyma się na swoim miejscu i nie będzie wystawał. Nie każdemu jednak może to odpowiadać, zwłaszcza w przypadku wysokich temperatur - wtedy silikon może lekko podrażniać skórę. Jednak myślę, że w tym okresie biustonosz sprawdzi się idealnie :)

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)