Obserwatorzy bloga

czwartek, 2 lutego 2017

Dwie nowe współprace :)

W ostatnim czasie udało mi się nawiązać nowe współprace. Zarówno wczoraj jak i dzisiaj odwiedził mnie kurier, który dostarczył mi dwie przesyłki. 

Pierwsza paczka pochodzi ze sklepu Tearebels. Do przetestowania wybrałam trzy rodzaje kawy rozpuszczalnej :

- Kawa rozposzczalna kokosowa Wake up Coffee,
- Kawa rozpuszczalna o smaku pomarańczowym Morning Coffee,
- Kawa rozpuszczalna o smaku tiramisu Afternoon Coffee.


W drugiej przesyłce znajdował się wybrany przeze mnie wieszak ze starej deski i metalu z odzysku, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Regalia.


18 komentarzy:

  1. Mniam! Super współpraca :) Fajnie, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo z chęcią bym się takiej napiła :)
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanych testów, te kawy świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na opinie:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetna sprawa :) wieszak nieszablonowy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Ukochany na kokosową by się skusił. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współprac :) Zazdroszczę tych kaw, czekam na recenzję! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kawusię taką to bym żłopała ojojoj:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawy brzmią pysznie, szczególnie kokosowa i tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te kawki nigdy nie spotkałam się z nimi , miłego testowania

    zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie te kawy wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym wypróbować tą kawę, tak swoją drogą to ładne ma opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjemnego testowania :) kawka na pewno będzie pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)