Obserwatorzy bloga

sobota, 25 lutego 2017

Koszulka "Agresywny Tygrys" Tulzo - recenzja

 Tym razem zapraszam Was na recenzję koszulki, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Tulzo.


Od Producenta :

Zaledwie po jednym praniu nie będziesz wiedział gdzie nadruk się zaczyna, a gdzie kończy. Nasz unikalny proces technologiczny drukowania dosłownie wypycha wzór z koszulki sprawiając iż jest on wyraźny, a kolory są jak żywe. Każda koszulka jest ręcznie farbowana i jest to produkt unikalny i niepowtarzalny. Koszulka jest zrobiona ze 100% miękkiej i trwałej bawełny. Będzie służyła Ci latami. Dokładamy wszelkich starań abyś był zadowolony z naszych koszulek dlatego używamy do produkcji koszulek materiałów najwyższej jakości. Wszystkie nasze produkty szczycą się mianem „Premium Quality Clothes”. W związku z tym, iż każdy nasz produkt jest ręcznie i indywidualnie robiony kolorystyka czy wzór może nieznacznie odbiegać od tego co widać na zdjęciach.



Moja Opinia :

Recenzję zacznę od mojego rozczarowania w momencie otrzymania przesyłki. Niestety okazało się, że wybrana przeze mnie koszulka znacząco różni się od tej, której zdjęcie widniało na stronie internetowej. Możecie ją zobaczyć powyżej. Mam na myśli kolor - na stronie internetowej koszulka miała jasnobrązowy kolor, a ja otrzymałam ją w kolorze intensywnie pomarańczowym. Niestety nie jest to mój kolor i byłam zawiedziona, gdy tylko ją zobaczyłam. Na stronie znajduje się informacja, że odcień tła koszulki może nieznacznie różnić się od tego w katalogu internetowym, jednak dla mnie to nie jest tylko nieznaczna różnica. To już koniec moich rozważań na temat różnicy kolorów - czas na opinię jakości :) W tym temacie nie mam tej koszulce nic do zarzucenia. Koszulka jest z zrobiona ze 100% bawełny. Przed pierwszym praniem wyczuwałam pewien specyficzny zapach, który jednak potem się ulotnił. Nadruk jest bardzo wyrazisty, jego granice się delikatnie zacierają. Po praniu nadruk nie zniszczył się - wciąż był w idealnym stanie. Generalnie uważam, że koszulka jest dobrej jakości i poza wspomnianym incydentem nie mam więcej żadnych zastrzeżeń.


14 komentarzy:

  1. fajna koszulka taka mmm energetyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. właśnie, beż bardziej pasowałby mi niż pomarańcz

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc sama bym się zawiodła, koszulka totalnie nie przypomina tej na zdjęciu.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No kolor niestety nie do końca mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolory różnią się drastycznie! Nie dziwię się Kochana, bo sama bardzo bym się zawiodła na produkcie.

    Pozdrawiam
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor nie mój, ale motyw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za stara jestem na koszulki z nadrukiem;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kolor różni sie znacznie....mam nadzieje ze koszulka będzie Ci służyła lata

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak wyszło z kolorem... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny, "nieznaczna" różnica kolorów, taaaa? :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tygrys, szkoda tylko, że ten kolor inny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)