Obserwatorzy bloga

piątek, 17 lutego 2017

Wygrana w konkursie - lakier w sprayu Spray My Nail :)

 Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie, organizowanym na stronie Styl.fm
Nagrodą była możliwość przetestowania jednego z dziesięciu zestawów, w których skład wchodziły : lakier w sprayu oraz Base&Top Coat. Jak się później okazało, zostałam wybrana do testów i dzisiaj listonosz dostarczył mi przesyłkę z nagrodą. Jestem bardzo ciekawa tych produktów i myślę, że jeszcze dzisiaj je wypróbuję :)



19 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci. Życzę miłego testowania 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczka. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakieru w sprayu jeszcze nie stosowałam, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to będziesz miała psikanie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe :) A czy miałaś styczność z nawilżaczem skóry jakim jest woda z filtra prysznicowego z systemem kdf ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy do czynienia z takim filtrem, więc niestety nie mogę się wypowiedzieć na ten temat :)

      Usuń
  8. Ostatnio mam na paznokciach tylko hybrydę, więc produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie udało. Tobie gratuluję i jestem bardzo ciekawa jak wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)