Obserwatorzy bloga

środa, 1 marca 2017

Lakier w sprayu Spray My Nail - recenzja

 Jakiś czas temu informowałam Was o wygranej w konkursie organizowanym na stronie Styl.fmOtrzymałam do przetestowania zestaw, w skład którego wchodził lakier w sprayu Spray My Nail w kolorze srebrnym (Sophisticated Silver) oraz baza Spray My Nails Base&Top Coat. 
Przygotowałam dla Was recenzję tego oto zestawu :)



Od Producenta : 

Lakier Spray my Nail to rewolucja w malowaniu paznokci.
Produkt dedykowany wszystkim kobietom, które mają mało czasu oraz problem z wykonaniem precyzyjnego manicure. Ale także maniaczkom lakierowym oraz fankom wszelkich gadżetów kosmetycznych. Jego zastosowanie jest proste - wystarczy nałożyć na paznokcie bazę, jak w przypadku każdego manicure. Następnie spryskać paznokcie lakierem w sprayu, utrwalić za pomocą top coatu, a pozostałości emalii zmyć ze skóry i okolic paznokcia ciepłą wodą z mydłem. Gotowe!
Lakier Spray My Nail najlepiej sprawdza się w duecie z bazą Spray My Nail Base & Top Coat, jak również może być użyty na każdy inny lakier do paznokci, pozwalając w ten sposób na szybką zmianę koloru. Rekomendujemy, aby tak stworzony manicure wykończyć Spray My Nail Base & Top Coat, który nie tylko utrwali spray na paznokciu jak i nada mu połysk i objętość.

SPOSÓB UŻYCIA LAKIERU:

1. Nałóż na paznokcie bazę SPRAY MY NAIL BASE & TOP COAT i pozostaw do wyschnięcia (może być użyty każdy inny lakier, dla szybkiej zmiany koloru paznokci)
2. Wstrząśnij puszkę SPRAY MY NAIL i rozpyl lakier na paznokcie z odległości 10-15 cm. Nie obawiaj się, że skóra wokół paznokcia również zostanie pomalowana. Pozwól lakierowi wyschnąć przez kilka minut.
3. Dla lepszego utrwalenia manicure ponownie nałóż SPRAY MY NAIL BASE & TOP COAT i pozostaw do wyschnięcia
4. Lakier ze skóry i okolic paznokcia zmyj za pomocą ciepłej wody z mydłem lub przy użyciu innego delikatnego detergentu. Rekomendujemy użycie gąbki.


Moja Opinia :

Na samym początku muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa tego zestawu i do testów przystąpiłam już na drugi dzień od otrzymania produktów. Lakier znajduje się w puszce o pojemności 50ml z atomizerem. Baza ma standardowe opakowanie. Jest oczywiście bezbarwna. Baza dobrze się rozprowadza - jej aplikacja jest szybka i wygodna. Zaletą bazy jest też to, że dość szybko schnie. Jak wspominał producent, przed użyciem lakieru należy wstrząsnąć puszkę przez ok. 10 sekund a następnie z odległości 10-15cm rozpylić lakier na paznokcie. To właśnie sam lakier najbardziej mnie rozczarował. Spryskane nim paznokcie były jakby nierównomiernie pokryte. W moim przypadku gdzieniegdzie tworzyły się pewnie zgrubienia i nie wyglądało to estetycznie. Możecie to zauważyć na poniższych zdjęciach, zwracając szczególną uwagę na palec wskazujący. Na paznokciach tworzyły się także małe "dziurki", niepokryte lakierem. Nie pomagało nawet ponowne ich spryskanie - one po krótkim czasie i tak się wznawiały. Następnym krokiem było ponowne nałożenie bazy. Całość pozornie wyschła w niedługim czasie. Po stwierdzeniu, że paznokcie są już suche, postanowiłam zmyć palce ciepłą wodą z mydłem. To był dla mnie największy problem, ponieważ lakier praktycznie w ogóle nie chciał z nich zejść. Po kilku nieudanych próbach postanowiłam użyć małej szczoteczki do ich zmycia, i to było bardziej skuteczne, ale wciąż nie było dla mnie zadowalające. Przy okazji zdążyłam uszkodzić lakier znajdujący się na paznokciach. Wtedy stwierdziłam, że nie warto próbować dalej i zmyłam całość, łącznie z paznokciami zmywaczem do paznokci. Dopiero zmywacz poradził sobie z palcami pokrytymi lakierem. To była moja pierwsza i chyba ostatnia próba malowania paznokci lakierem w sprayu.
Lakier możecie zakupić w cenie 39,90zł, natomiast baza kosztuje 9,90zł. Uważam, że zestaw zdecydowanie nie jest wart tak wysokiej ceny :)


14 komentarzy:

  1. strasznie wysoka cena jak za takie coś. Nie dla mnie takie gadżety :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt, pozdrawiam
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę drogo wychodzi..
    sam proces nakłądania ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już gdzieś go widziałam. I zastanawiam się jak długo utrzymuje się efekt i czy nie odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny patent, pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny gadżet, tylko nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam jeszcze takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo dziwne haha ale ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Płacisz w sumie tylko za patent... oj nie wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz się z czymś takim spotykam, ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to tak myślałam, że to nie wypał :) a cena kolosalna :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią chciałam go przetestować niestety cały czas blokowała mnie ta wysoka cena. Dzięki Tobie jestem pewna, że ten lakier to gniot. W wolnym czasie miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie na testaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)