Obserwatorzy bloga

środa, 22 marca 2017

Maseczka #NoStress - Selfie Project

 Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję ostatniego produktu, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Selfie Project
Jest to Maseczka #NoStress :)


Od Producenta :

Maseczka #NoStress
#złuszczanie
#wygładzanie
#oczyszczanie
#przeciw niedoskonałościom

Składniki: Węgiel Bioaktywny, 
Mineralna Glinka Kaolin & kwas migdałowy 1%
Przeznaczenie: skóra młoda z niedoskonałościami 

Sposób użycia:
rozprowadź maseczkę równomierną, grubą warstwą na twarzy, omijając okolice oczu i ust. Pozostaw na ok. 10-15 minut. Zmyj letnią wodą i nałóż lekki krem matująco-nawilżający. Pamiętaj, stale opiekuj się swoją skórą!

#cleanDeep #beFlawless
Maseczka #NoStress wyrównuje powierzchnię skóry, zmniejsza istniejące wypryski i zapobiega powstawaniu nowych. Dogłębnie oczyszcza pory i zwęża je, pozostawia skórę matową i wyraźnie gładszą.
#natureEffect
Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne. Węgiel Bio-Aktywny odkrycie w walce z niedoskonałościami! Działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, zwęża i oczyszcza pory, matuje. 
Mineralna Glinka Kaolin dogłębnie oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum. Wymiata ze skóry toksyny, remineralizuje ją i przynosi odprężenie.
Kwas Migdałowy 1% działa antybakteryjnie i złuszczająco. Reguluje odnowę komórkową, poprawia strukturę i koloryt skóry. Łagodzi stany zapalne, goi wypryski i zmiany trądzikowe. Nawilża i wygładza.
#safetyFirst
Brak substancji niekorzystnych dla młodej skóry: parabenów, SLS i SLES, oleju parafinowego. Przebadano dermatologicznie.


Moja Opinia :

W jednej saszetce znajduje się 10 g maseczki. Jest ona dość gęsta, ma lekko szarawy kolor. Maseczka łatwo się rozprowadza. Należy ją trzymać na twarzy od 10 do 15 minut. W trakcie wysychania, jej kolor zmienia się w biały. Ma ona bardzo ściągające działanie - po kilku minutach twardnieje tak, że wszelkie czynności, takie jak mówienie czy marszczenie czoła stają się bardzo utrudnione. Maseczkę zmyłam po ok. 10 minutach letnią wodą i nie miałam z tym żadnego problemu. Ładnie zmyła się z twarzy, nie pozostawiając na niej żadnych resztek. Co do efektu, to byłam bardzo zadowolona. Moja skóra stała się wyraźnie oczyszczona, gładka i przyjemna w dotyku. Maseczka delikatnie ją zmatowiła. Maseczka nie spowodowała u mnie żadnych efektów ubocznych, żadnego pieczenia, szczypania czy zaczerwienienia. Zdecydowanie uważam ten produkt za godny polecenia :)

13 komentarzy:

  1. Widzę, że ostatnio ta marka robi prawdziwą furorę na blogach. A ja jeszcze jej nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko sięgam po saszetkowe maseczki a z Selfie Project niczego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mam manię maseczek, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam jej, ale chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty z glinką. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia składu. Wtedy wiedziałabym czy warto wypróbować ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro polecasz wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)