Obserwatorzy bloga

środa, 5 kwietnia 2017

Aloesowy Szampon Equilibra :)

 Jakiś czas temu, w ramach kontynuacji współpracy z firmą Equilibra otrzymałam do przetestowania m.in. aloesowy szampon. Dzisiaj chciałam zaprosić Was na recenzję tego oto produktu :)


Od Producenta :

Łagodny aloesowy szampon z pierwiastkami z Morza Martwego delikatnie oczyszcza, chroni i nawilża włosy i skórę głowy. Szampon idealny do codziennego stosowania przeznaczony dla całej rodziny. Działanie ochronne aloesu zwiększa tolerancję skóry na produkt. Zawiera substancje aktywne pochodzenia roślinnego, które delikatnie oczyszczają skórę głowy nie wysuszając jej, włosy po umyciu pozostają gładkie i lśniące. Pierwiastki z Morza Martwego remineralizują trzon włosa. Aloes zawarty w szamponie jest cennym ekstraktem roślinnym bogatym w polisacharydy, które chronią i nawilżają trzon włosa oraz przywracają równowagę skórze głowy.

Dlaczego aloesowy szampon?
► Wysokie stężenie aloesu: 20% pozyskiwanego w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, bez obróbki chemicznej, nie pasteryzowany
► Szampon wzbogacony pierwiastkami soli z Morza Martwego o działaniu remineralizującym
► Surfaktanty na bazie roślinnej

NIE ZAWIERA DETERGENTÓW SLES i SLS►NIE ZAWIERA PARABENÓW►NIE ZAWIERA ALERGENÓW►NIE PERFUMOWANY SUBSTANCJAMI UCZULAJĄCYMI►TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE



Moja Opinia :

Zanim przystąpiłam do testowania, byłam bardzo ciekawa, jak sprawdzi się u mnie ten szampon, a to za sprawą aloesu, który bardzo lubię w różnego typu produktach. Szampon znajduje się w plastikowej, poręcznej butelce zamykanej na zatrzask. Nie miałam żadnego problemu z wydobyciem szamponu z opakowania. Posiada on bardzo delikatny, przyjemny zapach, dość rzadką konsystencję i jest bezbarwny. Produkt dobrze się pieni, myje włosy i oczyszcza skórę głowy, nie wysuszając jej. Co ważne, po zastosowaniu moje włosy nie plątały się i nie miałam problemów z ich rozczesaniem. Szampon dobrze wpływa na wygląd moich włosów - pozostawia je gładkie, sypkie i przyjemnie miękkie w dotyku. Są teraz bardziej błyszczące. Ponadto, pomimo jego rzadkiej konsystencji muszę stwierdzić, że jest on bardzo wydajny - używam go już jakiś czas a wciąż jakby niewiele go ubywało. Szampon jak najbardziej się u mnie sprawdził i mogę go polecić z czystym sumieniem :)

13 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada, poszukam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny, to jeden z lepszych szamponów jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten szampon :) lubię tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt wart zauważenia :) Nie miałam jeszcze ... :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)