Obserwatorzy bloga

piątek, 14 kwietnia 2017

Zapowiedź testowania - pudełko BOX Only You :)

 Jakiś czas temu dowiedziałam się, że wezmę udział w drugiej edycji akcji BOX Only You pod hasłem "Rozkwitnij Wiosną". Zawartość otrzymanego pudełka była dla mnie niespodzianką, i to bardzo miłą niespodzianką :) A oto co znajdowało się w środku :



- L'biotica BIOVAX Opuntia oil & Mango odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania,
- BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami,
- Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai krem na twarz i szyję,
- Ziaja Antyoksydacja Jagody Acai ekspresowe serum do twarzy i szyi,
- NOU Secret Blanc owocowo-kwiatowa woda perfumowana,


- MOLLON PRO Regenerating Rose Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci,
- BELL Secret Garden Nail Enamel - 6 lakierów do paznokci,
- L'biotica BIOVAX Maska intensywnie regenerująca,
- BIOTEQ Maska regenerująca na tkaninie,
- LC+ Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek.


13 komentarzy:

  1. super, też testuję ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość - zatem miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. również jestem w tej edycji, ale na pudełko poczekam,ponieważ jestem poza domem, więc jak wróce to juz bedzie na mnie czekało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już zachwyciłam się lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość pudełka bardzo ciekawa jest :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)