Obserwatorzy bloga

piątek, 19 maja 2017

BANDI - Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami

 Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kolejnego produktu, który otrzymałam w ramach akcji BOX Only You. Jest to Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami BANDI :)


Od Producenta :

Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu  cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt.

Najlepsze efekty przynosi stosowanie kremów z kwasami przez minimum 3 miesiące dwa razy w roku.

Krem nie jest zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.

 Składniki aktywne: glukonolakton, kwas laktobionowy, kwas migdałowy 


Moja Opinia :

Opakowaniem kremu jest plastikowa buteleczka o pojemności 50ml z pompką, umożliwiającą wygodną aplikację kremu. Krem ma lekką konsystencję i biały kolor. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, co w przypadku tego typu produktów jest dla mnie bardzo ważne. Krem sprawdził się u mnie dobrze - przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra stała się bardziej nawilżona, gładka w dotyku. Ma zdrowszy wygląd. Jej koloryt został jakby bardziej wyrównany. Krem sprawił również, że moja twarz stała się również bardziej matowa i mniej się błyszczy. Nie mogę odnieść się do kwestii wygładzania zmarszczek i zmniejszenia objawów fotostarzenia skóry, ponieważ jeszcze mnie to nie dotyczy. Krem nie podrażnił mojej wrażliwej skóry, co jest kolejną zaletą produktu. Podsumowując, produkt dobrze się spisał i jestem z niego zadowolona.

9 komentarzy:

  1. moj jeszcze czeka, zapraszam cie na rozdanie jutro wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro dobry produkt to wart jest wypróbowania, sama nie używam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam z meet beuty i nie mogę się doczekać aż zacznę testować:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , że trafia Ci się tyle kosmetyków. Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)