Obserwatorzy bloga

piątek, 12 maja 2017

MOLLON PRO - Regenerujący olejek różany do skórek i paznokci :)

 Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego produktu, otrzymanego w ramach akcji BOX Only You. Jest to regenerujący olejek różany do skórek i paznokci MOLLON PRO :)


Od Producenta :

Regenerating Rose Oil - regenerujący olejek różany do skórek i paznokci. Olejek zapewnia wysoki poziom nawilżenia i natłuszczenia płytki paznokcia oraz skóry wokół niego. Zawiera olejek z płatków róży, który skutecznie regeneruje i uelastycznia płytkę paznokcia. Odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza. 


Moja Opinia :

Olejek znajduje się w buteleczce typowej dla lakierów do paznokci, wykonanej z grubego szkła, o pojemności 15ml. Do aplikacji olejku służy nam pędzelek, który jest wygodny, nie rozwarstwia się i ułatwia nakładanie olejku. Cechą produktu, o której warto wspomnieć jest jego piękny, różany zapach, który dodatkowo umila aplikację olejku. Jego konsystencja jest oczywiście oleista. W środku możemy zobaczyć mnóstwo drobinek płatków róży, co moim zdaniem pięknie wygląda :) Olejek należy stosować codziennie poprzez nałożenie go na płytkę paznokci i skórki, a następnie wmasowanie. Nie stosowałam go każdego dnia, ponieważ zdarzyło mi się zapomnieć czy nie mieć czasu na to, aby to zrobić, lecz mimo to zauważyłam pewne efekty. Problem z suchymi skórkami wokół paznokci stał się mniejszy. Paznokcie póki co przestały się rozdwajać i są w lepszej kondycji. Zdecydowanie wyglądają na zdrowsze. Mam wrażenie, że zaczęły szybciej rosnąć - nie wiem czy to za sprawą tego olejku, czy wpłynęły na to inne, nieznane mi czynniki. Podsumowując, jestem zadowolona z działania tego produktu i cieszę się, że miałam okazję go wypróbować :)

UWAGA:
Do końca maja możecie skorzystać z kodu rabatowego : 'herbacianymaj', który zapewni wam 30% zniżki na cały koszyk w sklepie Tea Rebels :) 

13 komentarzy:

  1. dobrze, że mi przypomniałaś o tym rabacie :) a olejek bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt.
    Właśnie szukam coś dobrego na moje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twojego bloga i jestem jego stałą obserwatorką, zapraszam również Ciebie na mojego bloga, polecam również obserwowanie, ponieważ pojawiają się tam wpisy z kodami rabatowymi:
    http://testujemy-oceniamy.blogspot.com/2017/05/dr-irena-eris-podkad-matujacy-provoke.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, to naprawdę cieszy :) Już zaglądam na Twojego bloga :)

      Usuń
  4. sporo dobrych opinii jest o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  5. póki co mam kilka olejków z innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również od jakiegoś czasu bardzo często zagladam na twojego bloga. Powiedz mi prosze te produkty z Box only you dostajesz za darmo jako blogerka czy jednak płacisz jakąś kwotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś stałą czytelniczką mojego bloga :) Zakwalifikowałam się do akcji testowania i wszystkie produkty otrzymałam za darmo :)

      Usuń
    2. Super bo dużo tego udało Ci się dostać. Ja dopiero zaczelam przygodę z testowaniem i opisywaniem na blogu. Zatem zapraszam również do mnie http://testujacamamawdomu.blogspot.com

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię ten olejek, no i ten świetny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać tego akurat olejku, ale nie powiem kusi, chociażby samym wyglądem i zapachem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. średnio pachnie tymi różami ten olejek, jak dla mnie lepsze są te z semilaca

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)