Obserwatorzy bloga

wtorek, 2 maja 2017

Woda perfumowana NOU Secret Blanc :)

 Kolejnym produktem, który miałam okazję przetestować w ramach akcji BOX Only You jest woda perfumowana dla kobiet NOU Secret Blanc. 
Zapraszam na recenzję :)


Od Producenta :

Owocowo-kwiatowa woda perfumowana dla kobiet NOU Secret Blanc dla nowoczesnych, dynamicznych kobiet, które nie boją się wyzwań. Prosta i elegancka, pełna tajemniczej świeżości. Ty wiesz najlepiej, co dla Ciebie dobre.

Woda perfumowana NOU Secret Blanc w pierwszym momencie oszołamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach opatula piżmem, paczulą i bobem tonka.

Nuta głowy: schłodzona cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas
Nuta serca: jaśmin, peonia, żurawina
Nuta bazy: paczula, bób tonka, piżmo

Cena 65 zł/50 ml.


Moja Opinia :

Woda perfumowana NOU znajduje się w szklanym, prostym i eleganckim flakonie z czarną nakrętką. Opakowanie jest skromne i klasyczne. W pierwszej chwili najbardziej wyczuwalny jest świeży, przyjemny i jakby cytrusowy zapach. Jednak po krótkim czasie zmienia się i staje się bardziej wyrazisty, piżmowy. Nie jest on jednak przytłaczający i zbyt nachalny. Mogę powiedzieć, że zapach ten jest bardzo przyjemny dla nosa - od razu mi się spodobał. Zapach nie jest bardzo intensywny i nie utrzymuje się na ciele czy ubraniach wiele godzin. Po prostu z czasem staje się stopniowo coraz mniej wyczuwalny. Podsumowując, zapach bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że idealnie wpasowuje się w wiosenną tematykę BOX'a, który otrzymałam :)


10 komentarzy:

  1. myślę że mógłby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez mam box, ale dopiero biorę sie za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm wydaję się być fajne chociaż wolę bardziej słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. to bardzo przyjemny ale delikatny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polubiłam ten zapach, mimo że mój nos jest raczej dosyć wrażliwy. Szkoda tylko, że jest tak mało trwały.
    Pozdrawiam serdecznie i z chęcią zostaję na dłużej. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię owocowe zapachy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)