Obserwatorzy bloga

piątek, 9 czerwca 2017

Bell Secret Garden - Lakiery do paznokci :)

To już ostatnia recenzja  produktów, które otrzymałam do przetestowania w ramach akcji BOX Only You. Tym razem będziecie mogli poczytać o zestawie sześciu lakierów do paznokci w wiosennych kolorach z limitowanej edycji. Niestety na zdjęciach pomalowanych już paznokci zabrakło dwóch kolorów :)


Od Producenta :

Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

Kolor jasnoniebieski z drobinkami (pierwszy od lewej na zdjęciu) to 02 Forget Me Not.
Kolor turkusowy (pierwszy od prawej) to 03 Secret Power.

04 Orchid


01 Magnolia


Moja Opinia :

Lakiery znajdują się w szklanych, owalnych buteleczkach o pojemności 8g. Pędzelki są wygodne, nie rozdwajają się i bardzo ułatwiają aplikację lakieru. Konsystencja lakieru jest bardziej gęsta niż płynna. Ma to swoje zalety, jednak trzeba uważać, aby nie pokryć paznokci zbyt grubą warstwą. Ja popełniłam ten błąd i bardzo tego żałowałam - lakier bardzo długo schnął, po kilku godzinach wciąż nie był do końca wyschnięty, w końcu się uszkodził i musiałam go zmyć. Ale zacznę od początku. Trzy lakiery, czyli 02 Forget Me Not, 01 Magnolia oraz 04 Orchid posiadają złote drobinki. Z tych trzech kolorów moim faworytem stał się najjaśniejszy kolor 01 Magnolia. Niestety te lakiery z drobinkami mają to do siebie, że ciężko jest je później zmyć. Jednak nie barwią płytki, co oceniam pozytywnie. Następne trzy lakiery, czyli 03 Secret Power, 05 Tulip oraz 06 Rose są standardowe, bez żadnych dodatków. Myślę, że jedna warstwa jest wystarczająca dla pełnego pokrycia płytki. Może wyjątkiem jest kolor 05 Tulip (pomarańczowy) - w moim przypadku gdzieniegdzie tworzyły się prześwity i musiałam je pokryć lakierem jeszcze raz. Trwałość lakierów jest przeciętna - zaczynają odpryskiwać już po ok. 4 dniach. Moja przygoda z tymi lakierami nie zaczęła się zbyt dobrze, ale teraz jestem w stanie stwierdzić, że bardzo je polubiłam :)

05 Tulip


06 Rose



4 komentarze:

  1. na paznokciach od stóp mam ten turkusowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory całkiem łądniutkie. Ja lakiery z bell bardzo lubię. Sprawdzają się u mnie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te których wystarczy jedna warstwa często bywa , że brakuje mi czasu aby położyć drugą warstwę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)