Obserwatorzy bloga

piątek, 2 czerwca 2017

Kontynuacja współpracy z Red-Pharma :)

 Jakiś czas temu otrzymałam propozycję kontynuowania współpracy z firmą Red-Pharma. Zgodziłam się, a dzisiaj odwiedził mnie kurier z przesyłką. 
W środku znajdowały się :

- Splat White Plus Bezpiecznie wybielająca pasta do zębów do codziennego stosowania,
- Splat Medical Herbs Pasta przeznaczona do profilaktyki chorób dziąseł o działaniu przeciwzapalnym i zmniejszającym krwawienie,
- Splat Ultracomplex Wybielająca pasta do wrażliwych zębów,
- Splat Biocalcium Remineralizująco-wybielająca pasta do zębów z hydroksyapatytem i naturalnie pozyskiwanym wapniem,
- Splat Active Pielęgnująca dziąsła wybielająca pasta do zębów z ekstraktem z ziół wzbogacona witaminami A+E,
- Splat Love Wybielająca i antybakteryjna pasta do zębów o malinowym smaku,
- Idravitae active Krem multiwitaminowy z liposomami do skóry suchej,
- Calmapherol Krem regenerujący do skóry podrażnionej.

Zabieram się za testowanie produktów :)




12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super , ja mam duże problemy z parodontozą,

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty. Zazdroszczę zęby są bardzo ważne , warto.o.nie dbać. Będę zaglądać na Twój blog aby zobaczyć jak się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog dobrze opisujesz i ciekawe tematy zapraszam do mnie http://scottestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)