Obserwatorzy bloga

piątek, 16 czerwca 2017

Musli Superfoods Sport - Stragan Zdrowia

Ponad tydzień temu w ramach współpracy ze sklepem Stragan Zdrowia rozpoczęłam testowanie Musli Superfoods Sport. 
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić ten produkt :)



Od Producenta :


Moja Opinia : 

Opakowaniem musli jest plastikowa torebka o pojemności 200 g zamykana próżniowo. Dzięki takiemu zamknięciu mamy pewność, że musli zachowa świeżość przez dłuższy czas. Powodem, dla którego z całego asortymentu sklepu zdecydowałam się właśnie na ten produkt jest to, że bardzo lubię wszelkiego rodzaju płatki, musli itp. Bardzo często właśnie na takie śniadania się decyduję. Ponadto bardzo zainteresował mnie skład musli, który jest następujący : oczywiście płatki owsiane, suszone daktyle, pestki słonecznika, nasiona Chia, amarantus ekspandowany a także malina liofilizowana, którą uwielbiam. Musli jest bogate w błonnik i białko, co także uważam jako zaletę. Musli można spożywać w różnych formach : z ciepłym lub zimnym mlekiem, z jogurtem naturalnym, w formie deseru z jogurtem i owocami - jak kto lubi. Po zjedzeniu takiej mieszanki musli, czułam się nasycona i przez kilka godzin nie odczuwałam głodu. Myślę, że warto wzbogacić swoją dietę o taki produkt :)



6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)