Obserwatorzy bloga

wtorek, 11 lipca 2017

Splat Special LOVE - Pasta do zębów o malinowym smaku :)

 Ostatnim produktem, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Red-Pharma jest wybielająca i antybakteryjna pasta do zębów o malinowym smaku Splat Special LOVE. Zapraszam na recenzję :)


Od Producenta :

Błyszcząca pasta do zębów SPLAT LOVE o smaku malinowym, zawiera unikalną kompozycję naturalnych składników, działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie, hamuje rozwój próchnicotwórczych drobnoustrojów i zapobiega powstawaniu próchnicy.

Zawarty w paście ekstrakt z nasion pachnotki, składnik tradycyjnie wykorzystywany w Japonii, hamuje rozwój bakterii odpowiadających za powstawanie próchnicy.

Specjalny składnik otrzymywany z lukrecji, o działaniu przeciwzapalnym i antybakteryjnym, zapewnia ochronę przed próchnicą, a także chroni przed wirusem opryszczki.

Naturalny disacharyd pozwala na długi czas zachować świeżość oddechu, zapobiegając wytrącaniu się lotnych związków siarki, będących jedną z przyczyn nieprzyjemnego oddechu.

Lizozym zawarty w paście zapobiega przed rozwojem szkodliwych bakterii w jamie ustnej nie wpływając przy tym na bakterie, które są niezbędne do rozwoju prawidłowej flory bakteryjnej.

SPLAT Love wykazuje również działanie rozjaśniające szkliwo zębów. Wszystko za pośrednictwem opatentowanej technologii Sp. White System; wybielanie polega na początkowym zmiękczeniu znajdującego się na zębach nalotu białkowego, a następnie rozpuszczeniu go, przez co dostęp aktywnych składników do szkliwa jest znacznie prostszy. Zaokrąglone cząsteczki polerujące powierzchnię, dają wyraźny efekt rozjaśnienia oraz wysokiego połysku, bez ścierania szkliwa. Wszystkie pasty z serii SPLAT Professional oraz SPLAT Special opierają się na innowacyjnym systemie SP White System, przy czym są odpowiednie nawet dla osób dotkniętych problemem nadwrażliwości zębów, ponieważ składniki wybielające nie ścierają szkliwa, co prowadzi do jego uszkodzenia, tylko delikatnie polerują jego powierzchnię i przywracają naturalną biel Twojego uśmiechu.


Moja Opinia :

Postanowiłam poświęcić tej paście osobny post ponieważ uważam, że chociażby ze względu na jej opakowanie czy wygląd jest ona najbardziej wyróżniającą się pastą wśród wszystkich, które otrzymałam. Opakowanie jest standardowe - pasta znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Bardzo spodobał mi się design opakowania - utrzymany w czerwonej kolorystyce sprawił, że pasta wzbudziła moje zainteresowanie. Ponadto pasta posiada mocno czerwony kolor, co także wzbudziło moją ciekawość. Plusem produktu jest również malinowy smak - pasta idealna dla mnie, ponieważ uwielbiam wszystko co malinowe. W związku z tym mycie zębów jest teraz naprawdę bardzo przyjemne. W oczyszczaniu zębów pasta spisuje się bardzo dobrze. Pozostawia je gładkie, czyste i lśniące. Zęby wydają się być jaśniejsze. Dodatkowo pasta zapewnia również świeżość oddechu, i to na długi czas. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam ten produkt i zrobił on na mnie dobre wrażenie :)

9 komentarzy:

  1. jak wspomnienie dzieciństwa, najczęściej sięgam po pasty z aromatem mięty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem smaku, choć z pastami do zębów raczej nie eksperymentuję obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o pierwszy raz spotykam sie z taka pasta jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak wolę miętę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że pasta jest warta uwagi szczególnie ze względu na swoje naturalne składniki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)